Monday, September 30, 2013

Thank you...Wila!

Baru-baru ini saya berjanji akan berkongsi kiriman dari seorang kawan blogger / Facebook yang sangat istimewa dan bermakna pada saya. Terima kasih banyak-banyak Wila. Apa yang saya boleh kata, terlalu cantik untuk digunakan. Saya akan simpan dalam almari cermin.

Mini tissue box cover yang dikait dengan sangat teliti dan sempurna sekali.

Bunga malai. Biasanya saya hanya dapat melihat melalui post kawan Facebook dari Thailand sahaja, macam tidak percaya pula ada depan mata.

Benang ini saya akan gunakan untuk diri sendiri dan juga untuk cucu saya sahaja :)

Tricolor doily dari saya with ♡...



Happy crocheting,

6 comments:

MamaDaniel said...

wow.. tisu box cover tu macam kek.. :) cute!

Norma2 said...

Un cariñoso saludo.
Besos Dinah

Mila@Rimbun said...

cantik cantik lah hasil crochet akak ni...

Dinah said...

mama daniel..wila yang kait, cute, kan..lagi cute depan mata! :)

Dinah said...

norma2..thank you!

Dinah said...

mila@rimbun..tisu cover dan bunga malai, kawan akak @wila yang kait..

© Crochet Art and Craft 2011-2016